Поради класному керівнику
·
Перед початком
зборів залиште за дверима поганий
настрій.
·
Відведіть на
проведення зборів не більше ніж 1,5 години.
·
Покладіть перед собою
список імен по батькові: найприємніший
звук для людини - її ім’я.
·
Перед початком зборів
оголосіть питання, що мають обговорюватися.
·
Не забудьте «золоте»
правило педагогічного аналізу: починати з позитивного, потім говорити про
негативне, завершувати пропозиціями на майбутнє.
·
Попередьте батьків, що
не вся інформація може бути доведена до дітей.
·
Подякуйте тим, хто
прийшов (особливо чоловікам).
·
Дайте зрозуміти
батькам, що ви усвідомлюєте, як важко дитині вчитися.
·
В індивідуальній
бесіді оцінюйте успіхи дітей, співвідносячи їх із потенціальними можливостями.
·
Доведіть до батьків
думку: «неуспішний учень» не означає «погана людина».
·
Намагайтеся зробити
так, щоб батьки пішли зі зборів з почуттям, що вони можуть допомогти своїй
дитині.
Як вдало провести батьківські збори…
Батьківські
збори є необхідним атрибутом шкільного життя. Як зробити їх цікавими і
продуктивними? Вони можуть виявитися особливо корисними починаючому класному
керівникові.
1. Для проведення батьківських зборів виберіть найбільш сприятливий день і
час, постарайтеся, щоб на цей час ні у вас, ні в батьків ваших учнів не було
заплановано ніяких важливих справ, цікавих телепередач і т.п.
2. Визначите одну найбільш важливу проблему, що стосується учнів вашого
класу, і на її обговоренні побудуйте розмову з батьками.
3. Особливу увагу зверніть на розміщення батьків у класі. Наприклад, можна
розставити столи й стільці по колу, щоб всі учасники батьківських зборів добре
бачили й чули один одного.
4. Підготуйте візитки з іменами батьків, особливо в тому випадку, якщо вони
ще недостатньо добре знають один одного.
5. Разом з батьками придумайте правила для учасників зборів. Наприклад:
знімати верхній одяг обов'язково; не допускається мовчання під час обговорення
проблеми; відкидаючи пропозицію (думку), необхідно вносити зустрічну; називати
один одного по імені та по батькові або тільки по імені й т.д.
6. Бережіть час людей, запрошених на збори. Із цією метою встановіть
регламент і суворо стежте за його дотриманням.
7. У ході зборів використовуйте ігри й групові форми організації взаємодії
батьків.
8. Зробіть спілкування на зборах невимушеним і відвертим - може допомогти
чашка чаю.
9. Під час обговорення проблемних питань опирайтеся на життєвий і
педагогічний досвід найбільш авторитетних батьків, на думку членів
батьківського комітету й ради школи.
10. Прагніть до того, щоб на зборах були прийняті конкретні рішення.
Правила поведінки класного керівника на батьківських зборах
1. Педагогові необхідно зняти власну напругу й тривогу перед зустріччю з
батьками.
2. За допомогою мови, інтонації, жестів й інших засобів дайте батькам
відчути вашу повагу й увагу до них.
3. Постарайтеся зрозуміти батьків; правильно визначити проблеми, що хвилюють
їх найбільш. Переконайте їх у тому, що в школи й родини одні проблеми, одні
завдання, одні діти.
4. Розмовляти з батьками треба спокійно й доброзичливо. Важливо, щоб батьки
всіх учнів - і благополучних, і дітей групи ризику - пішли зі зборів з вірою у
свою дитину.
5. Результатом вашої спільної роботи на батьківських зборах повинна стати
впевненість батьків у томиу, що у вихованні дітей вони завжди можуть
розраховувати на Вашу підтримку й допомогу інших учителів школи.
Джерело:
http://czh4zhahkiv.jimdo.com/виховна-робота/на-допомогу-класному-керівнику/
Поради класному керівнику
·
Перед початком
зборів залиште за дверима поганий
настрій.
·
Відведіть на
проведення зборів не більше ніж 1,5 години.
·
Покладіть перед собою
список імен по батькові: найприємніший
звук для людини - її ім’я.
·
Перед початком зборів
оголосіть питання, що мають обговорюватися.
·
Не забудьте «золоте»
правило педагогічного аналізу: починати з позитивного, потім говорити про
негативне, завершувати пропозиціями на майбутнє.
·
Попередьте батьків, що
не вся інформація може бути доведена до дітей.
·
Подякуйте тим, хто
прийшов (особливо чоловікам).
·
Дайте зрозуміти
батькам, що ви усвідомлюєте, як важко дитині вчитися.
·
В індивідуальній
бесіді оцінюйте успіхи дітей, співвідносячи їх із потенціальними можливостями.
·
Доведіть до батьків
думку: «неуспішний учень» не означає «погана людина».
·
Намагайтеся зробити
так, щоб батьки пішли зі зборів з почуттям, що вони можуть допомогти своїй
дитині.
Комментариев нет:
Отправить комментарий